|
... kijken we uit naar morgen. Want, morgen openen we de poort voor seizoen 2026. Mamertus, Pancratius, Servatius van Maastricht en Bonifatius van Tarsus, (voor de niet-kenners de IJs Heiligen) zijn zojuist vertrokken. De zon is besteld en onderweg. Die vitamine D kunnen we wel gebruiken.
Anderhalve week geleden hadden we wat tegenslagen te verwerken. Er waren een aantal apparaten door een piekspanning kapot gegaan. Die zijn inmiddels bijna allemaal vervangen. En wat nog niet vervangen is, zal eerdaags in orde komen. Ook waren de kranen van de wasbakken in het sanitair kapot na een hele koude winter, ook die zijn inmiddels vervangen. Vorige week waren de hulptroepen er en is de camping weer spik en span gemaakt, hierover verderop meer. Vanmorgen hebben we voor (voorlopig) de laatste keer uitgeslapen om de komende 4,5 maanden te knallen.
Morgen openen we de poort en heten we jullie heel graag van harte welkom. |